دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 7 نکته در مورد فنگ شویی برای تقویت انرژی در خانه

7 نکته در مورد فنگ شویی برای تقویت انرژی در خانه

7 نکته در مورد فنگ شویی برای تقویت انرژی در خانه

روزها و هفته ها همچنان به حرکت خود ادامه داده اند ، با این حال بیشتر مردم جهان در قرنطینه در خانه خود ادامه می دهند. اگرچه تغییرات زیادی در "روال عادی" زندگی ما ایجاد شده است ، اما احساس رکود در خانه نیز وجود دارد. 

بیایید در مورد آن انرژی راکد صحبت کنیم. همه افراد برای مدیریت وقت و فعال ماندن به روش خود آنچه در توان دارند انجام می دهند. اما اگر روزها بی انگیزه یا شاید برخی فراز و فرودهای احساسی داشته اید ، تنها یک ثانیه نیست. هیچ کس به ما یک دستورالعمل برای نحوه قرنطینه نداد. هیچ کس نگفت که این کار آسان خواهد بود ، مخصوصاً وقتی میزان ضرر های سنگین را در سراسر دنیا مشاهده میکنید. اما ماندن در خانه سهمی است که همه ما می توانیم در آن شرکت کنیم تا از شیوع COVID-19 جلوگیری کنیم. 

بنابراین در حال حاضر ، بیایید روی تقویت روحیه و انرژی شما کار کنیم. ناگفته نماند که غذا خوردن سالم ، انجام نوعی ورزش بدنی و کشش بدن منجر به ذهنیت بهتری می شود. با این حال ، آیا شما انرژی موجود در خانه خود را اسکن کرده اید؟

اول ، ناگفته نماند که یک خانه تمیز کلیدی است. من مطمئن هستم که با تمیز کردن و شستن ، خانه های ما برای مدت طولانی بسیار تمیزتر می مانند. حالا بگذارید با گفتن این که من هیچ استاد فنگ شویی نیستم ، مقدمه بزنم اما حداقل 20 سال است که در این زمینه تمرین می کنم و دست و پا می زنم. در زمانه ای که ما به تقویت انرژی نیاز داریم ، فنگ شویی روش های بسیار موثری برای انتقال انرژی راکد در خانه های شما دارد. بنابراین در اینجا چند نکته ساده را بیان کنید.

ورودی خانه 

  • اطمینان حاصل کنید که درب های شما تمیز و عاری از گرد و غبار و آوار هستند و افزودن طبیعت به ورودی شما راهی عالی برای تقویت انرژی خواهد بود. در فنگ شویی منطقه درب ورودی خانه "راهرو" یا نیروی زندگی فضای زندگی شما محسوب می شود.

کم کردن شلوغی

  • چه زمانی بهتر از اکنون برای سر و صدا کردن کمد.
  •  کابینت آشپزخانه ، حمام ، اتاق نشیمن و اتاق خواب خود را مرتب کنید. البته ، هر بار یک اتاق را در نظر بگیرید. وسایلی را که صادقانه می دانید با اهدا ، دور انداختن یا بازیافت آنها از آنها استفاده نخواهید کرد ، کنار بگذارید. هنگامی که وسایل استفاده نشده را رها می کنید ، در واقع با انرژی فراوان زیادی بیشتری دعوت می کنید و جا برای موارد جدید و پیشرفته باز می کنید.

جادوی27

  • در تمرینات فنگ شویی مقادیر عددی کلیدی است. "سحر و جادو 27" ابزاری عالی برای "گیر نیفتادن" یا در روزهایی که احساس کندی می کنید است. یک مورد را بردارید و آن را حرکت دهید حتی اگر تازه وارد یک مکان جدید شود. همه چیز در مورد انتقال انرژی است. این کار را می توانید با مبلمان ، قاب عکس ، شمع ، کتاب ، قفسه ادویه ، کارهای هنری و ... انجام دهید.

طبیعت در فضای بسته

  • طبیعت بیشتری را به فضای داخلی خود اضافه کنید. من بزرگترین مدافع آوردن عناصر زمین به خانه هستم. اکنون خصوصاً از آنجا که اوقات ما در فضای باز بسیار محدود است. به هر حال بهار است ، بنابراین افزودن گل یا گیاهان تازه به خانه های شما راهی زیبا برای تقویت و پاکسازی محیط است. برخی از گیاهان و گیاهان مصنوعی را به همراه داشته باشید. عکس هایی از چاپ های هنری سبز را به دکوراسیون خود اضافه کنید. آنچه آنها نمایان می کنند مهم است.

افزایش رنگ 

  • رنگ انرژی زیادی دارد. چه از طریق کارهای هنری ، گلها ، بلورها ، لباس ها یا حتی از طریق رایحه ها (روغنهای اساسی مانند مرکبات ، یا رایحه های خاکی مانند درخت چای ، اکالیپتوس یا روغن های رزماری). 

آینه های تمیز 

  • آینه ها روشی شیک برای تزئین خانه هستند و به بزرگتر نشان دادن فضای شما کمک می کنند. در آینه های فنگ شویی اگر به درستی استفاده شود ابزاری قدرتمند است. به گفته کارشناسان ، آینه ها هرگز نباید با راه پله روبرو شوند یا رو به درب ورودی شما قرار بگیرند بلکه مهمتر اینکه آنها را تمیز نگه دارید. انعکاس واضح را فراهم می کند و انرژی شفافیت را امکان پذیر می کند. همچنین هر نوع لرزش کمتری را منحرف می کند.

اتاق خواب

اتاق خواب شما باید به عنوان فضای مقدس شما رفتار شود. این جایی است که شما در شب استراحت می کنید ، می خوابید و بدن خود را بازسازی می کنید. این قسمت باید مرتب ، تمیز و پاک باشد (به خصوص پشت درها و زیر تخت شما). اتاق خواب شما جایی است که باید برای سرنوشت سازی ، احساس آرامش و صفا به دنبال آن باشید. ملحفه تمیز ، یک شمع معطر خوب یا یک دیفیوزر با روغنهای اساسی. هر آنچه برای از بین بردن هرگونه اضطراب ، ترس یا سر و صدای ذهنی از روز به آن نیاز دارید. همچنین جای شب خود را از شلوغی پاک کنید. در اطراف خانه خود حد و مرزی تعیین کنید و اگر می توانید از آوردن لپ تاپ خود یا ایجاد اتاق خواب در محیط کار خودداری کنید

امیدوارم این نکات برای شما آرامش و تعادلی در درون خود و فضای خانه داشته باشد. در خانه بمانید و انرژی ها را ذخیره کنید

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده